9 Eylül 2015 Çarşamba

Terörü Lanetliyoruz.

Nutkumuz tutuldu. Artık vatan sağ olsun demek istemiyorum.  Aileler üzülmesin, gencecik çocuklar ölmesin. Yurdumdan ve insanlıktan çok mu şey istiyorum? Tek istediğim güzelim ülkemizde bahtiyar olmak. Terör olaylarının bitmesini en içten dualarımla rabbimden diliyorum. Umarım bu yaşanan ölümler son olur ve dahası gelmez. Ayrıca şunu belirtmek isterim ki hiçbir şeyin çözümü savaş değildir. Türkiye'de yaşayan bütün ırklar birbiriyle barış ve kardeşlik çatısı altında buluşup yaşamayı öğrenmelidir. Tüm ırklar kardeştir ve PKK bir terör örgütüdür.

Şehitlere Allah'tan rahmet, acılı ailelere de sabır diliyorum. Mutlu yarınların bizi beklediğine inanmak istiyorum. Hoşça kalın!

2 yorum:

  1. Güzel dileklerine katılmamak elde değil. Geçtiğimiz iki buçuk yıl terörün ülke gündeminden düşmesiyle rahatlamıştık. Daha güzel, barış içinde yaşayacağımıza olan inancımız artmıştı. En azından benim için öyleydi ve bu sükûnet içindeki ortama çabucak alışmıştım. Birden tekrar terörü, ölümü ve tarifsiz acıları yaşamaya başlamak bende bir şok etkisi yarattı. Meğerse önceki yıllarda, fırtına öncesi sessizliği yaşıyormuşuz. En kısa sürede ülkemizde gerçekten bir barışın sağlanmasını temenni ediyorum. Çünkü bir otuz yıl daha terör ile yaşayamayız.
    Bu arada yazıyla alakasız ama senin yazını okumak için tıkladığımda TİB'in bloguna erişim engeli koyduğunu gördüm. Belki haberin vardır, bilmiyorum. Ben ise yeni gördüm ve çok şaşırdım. TİB'in işi gücü yok bizim bloglarımıza erişim engeli koyuyor galiba. Ne diyeyim, barışın yanında özgürlüklerimizi kısıtlamayacak bir devlet anlayışının da özlemi içindeyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Kalbinin seni, ben İçimden Anılar lakin giriş yapamadım sisteme o yüzden anonim olarak cevap veriyorum :) kendi bloğuma anonim olarak yoruma cevap veren ilk insan olabilirim :) Aynen katılıyorum terör olayları hakkındaki yorumlarına umarım daha fazla can gitmez :S
      Bu arada bloğuma erişim engeli koyulduğunun farkındayım ama yeni blog açmak için uğraşamam o yüzden DNS ayarlarını değiştirip girenler girsin napalım bebeğim :)

      Sil